מה מייאש באקדמיה

Reviewer 1: A lot of the claims on () have been published extensively by other authors before
Reviewer 3: Almost nothing is known about () and little work has been done on ()

Reviewer 1: Some of the methods would not make extensive additional contributions to our knowledge of ()
Reviewer 3: The integrative combination of techniques here has the potential to add considerably to knowledge of ()

Reviewer 4: I didn't quite understand the rationale behind the use of xxx
Reviewer 1: I was disappointed to see that the use of xxx, which is innovative in this context was not brought forth

Reviewer 3: I like that limitations were acknowledged and that a plan was included for such results.
Reviewer 1: There was plenty of room for the authors to expand on the potential pitfalls

Reviewer 1: Overall, a good proposal with ample preliminary data.
Reviewer 2: The system, the methods and the team are all sound.
Reviewer 3: This proposal has an exciting combination of integrative studies to identify () and I find the combination of () particularly exciting and powerful here.
Reviewer 4: I highly recommend funding this proposal. The plan is exceptionally clear, well-organized, and well-motivated.

Final decision?  Not funded

2 תגובות בנושא “מה מייאש באקדמיה”

    1. איך פוליקר אומר? כואב אבל פחות. נראה לי שהתרגלתי לכמה רנדומלית המערכת. הדחיה הגיעה לפני חודש, רק עכשיו הכרחתי את עצמי לקרוא את ההערות – ראיתי את הפרוגרם אופיסר מסתובבת בכנס ואם אני אמצא קצת אומץ, אני אלך לבקש הסברים…

      אהבתי

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: